Marketing služeb má svá specifika a je třeba na ně při plánování marketingových a PR aktivit myslet. Služba může být konkurenční výhodou při prodeji produktů, ale také samostatným produktem. Nehmotnost služby je třeba správně vyargumentovat a pomocnými nástroji vykompenzovat vlastnosti, které pomáhají produktům prodávat (zejména otestovat ji, prohlédnout, ochutnat, poslechnout atd). Služba musí být vždy kvalitní, protože zatímco produkt můžete vyreklamovat a vyměnit, o náhradní službu již většinou není zájem.
Pomůžeme Vám budovat dobré jméno, kvalitní reference, připravit propagaci a další podpůrné nástroje tak, aby Vaše zákazníky přesvědčili pro vyzkoušení Vašich služeb. Prodej začíná ve Vaší provozovně, případně na webových stránkách a končí spokojeným zákazníkem. Velmi vhodné jsou také průběžné kontroly pomocí mystery shopping, mystery calling, mystery mailing a dalšími nástroji, které zaručí pravidelnou zpětnou vazbu o kvalitě služeb.